- “Tech Talent School για Εκπαιδευτικούς: Προστατεύοντας τις θάλασσές μας”
- «Μουσείο περιβάλλοντος»
- «Το δίλημμα του Δαχτυλιδιού»
- «Είσαι (στα) μέσα;»
- «Ο Μουσικός Κόσμος του Μίκη Θεοδωράκη: Ένας Πολιτισμικός Καθρέφτης Ελληνικότητας»
- «Κύκλωπας» της θεματικής ενότητας «Ένα εργαστήριο για τη μυθολογία»
- «Απορριμματοφόρο ανακύκλωσης»
- «Πόλη σαν θέατρο»
- «Βιβλιοκαλικάντζαροι εν δράση!»
- “Πλαστικά μετά τη χρήση; Η θέση τους είναι στον μπλε κάδο, μακριά απ’ τη γαλάζια θάλασσα”
- «Χαγκ Σαμέαχ: Γνωριμία με τις Εβραϊκές Γιορτές»
- Γνωριμία με τις Εβραϊκές Γιορτές»
- «Μοναδικά Μνημεία από Χώμα και Πέτρα!»
- “Κομποστοποίηση – Επαναχρησιμοποίηση – Μείωση της σπατάλης τροφής”
- “Παρατηρώ και προστατεύω τον τόπο μου”
- «Κατανόηση και Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή – YOUTH ADAPT»
- «Πεσάχ, μια ιστορία για την ελευθερία»
- «Πνευματική Ιδιοκτησία Συγγενικά Δικαιώματα»
- «Από-ΣΤΟΛΗ»
- «Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις…»
- «Προστασία και ασφάλεια μαθητών – ενδοοικογενειακή βία»
- «Το Παπάκι Πάει .»
- «StAr Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής Άριστα 10»
- «Μέλισσες και λουλούδια»
- «Ένα κινούμενο παζλ»
- «Πίσω από την Οθόνη»
- “Τα ζώα και εγώ”
- «ΑμεΑ: Όλοι διαφορετικοί, μα όλοι ίσοι!»
- «Η εικονική πραγματικότητα ως εργαλείο για την καταπολέμηση του εκφοβισμού-VR Not Bullies»
- «Οι Σκέψεις της Νεφέλης»
- “9 έντομα και 1 αράχνη”
- “Ταξίδι στο κέντρο της Γης”
- «Άγχος: Σύμμαχος ή Εχθρός;»
- «Real Life Stories»
- «Γίνομαι εθελοντής: Υπερασπίζομαι τα Δικαιώματά μου»
- «KIDS SAVE LIVES iSAVElives FOR SCHOOLS»
- «Προετοιμάζοντας, Ενισχύοντας, Συμμετέχοντας, Εκπαιδεύοντας, Πληροφορώντας – Preparing, Enhancing, Participating, Educating, Informing – Pr.E.P.E.I.»
- «Η δήμαρχος Πορτοκάλη σε αποστολή»
- «Σχολείο, η ιστορία του Εβραϊκού Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας»
- “Πρόγραμμα Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου”
- “Η ζωή στη θάλασσα”
- “Όσα ζώα έχουν σπονδυλική στήλη”
- “Σπονδυλόζωα”
- “Το μακρινό παρελθόν της ζωής”»
- «Η ζωή στο παρελθόν»
- «Ιστορίες της Σελήνης»
- «Ξυλουργική»
- «Φασουλήδες του κόσμου»
- «Εικονική γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου»
- «Σσαβουότ-Γιορτή των Εβδομάδων»
- «Homo imaginarius»
- «Ανεμογεννήτρια»
- «Τελεφερίκ»
- «Κατασκευάζοντας και Προγραμματίζοντας ένα μονόζυγο»
- «Ασφαλή Όρια Σώματος»
- «Ανθρώπινα Δικαιώματα-CRC-1»
- «Ασφαλώς Ποδηλατώ, στην Πράξη!»
- «Πιστοποιητικό Πεζού»
- «Ενσυναίσθηση και ζώα»
- “Η ζωή στους πόλους και η Κλιματική αλλαγή, Εκπαίδευση Ωκεανού”
- “Καμπάνια Δράσης για το Κλίμα: Η Εμπειρία του Δάσους Κουρί ”
- “Θαλάσσια ζωή-Θαλάσσια ρύπανση, Εκπαίδευση Ωκεανού”
- “Προστασία και φροντίδα ζώων συντροφιάς”