fapjunk.com teensexonline.com
ΣΚΕΨΗ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-200 χρόνια μετά: Πόσο ελεύθερα σκέφτομαι;” Πρόσκληση σε βιωματικό σεμινάριο – ΔΠΕ Κυκλάδων

H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων, δια μέσου της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, διοργανώνει και υλοποιεί  διαδικτυακό σεμινάριο – εργαστήριο, για τις/τους εκπαιδευτικούς,  με θέμα: «200 χρόνια μετά: Πόσο ελεύθερα σκέφτομαι;»

  ΗΜΕΡΑ και ΩΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021,  ώρα 5.45 – 8.30μμ 
  • 5.45 – 6.00μμ προσέλευση – διαχείριση τυχόν θεμάτων με την διαδικτυακή προσέλευση και 6.00μμ Έναρξη

ΤΟ LINK για τη  σύνδεση με το διαδικτυακό χώρο του σεμιναρίου είναι:

https://minedu-primary2.webex.com/meet/cdiaman

  meeting number:   1217179937

Λόγω των περίπλοκων συνθηκών που βιώνουμε όλοι και όλες μας, αποφασίστηκε ότι το link θα είναι ανοιχτό και ελεύθερο για όποιον/ όποια αποφασίσει να το παρακολουθήσει.

ΟΜΩΣ είναι σημαντική η δέσμευση στο χρόνο του σεμιναρίου και όχι το να ¨μπαινοβγαίνω” , γιατί αυτό είναι το αντικείμενο του εργαστηρίου: η παρουσία του ατόμου στη ζωή του και η προσοχή της σκέψης. Για να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται, και πώς θα μπορούσαμε να το πραγματοποιήσουμε, χρειάζεται να το «ζήσουμε».

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η ανάπτυξη δεξιοτήτων σκέψης και παρατήρησης σε σχέση με γενικές σκέψεις που κάνουμε οι άνθρωποι και σε σχέση με το περιβάλλον και κυρίως το ψηφιακό. Αφορά σε δύο άξονες: στην προσωπική ανάπτυξη και στην μετάδοση στα παιδιά.

Είναι σημαντικό για όλα τα γνωστικά αντικείμενα, γιατί ερευνά και καλλιεργεί δεξιότητες σκέψης.

 Ενδεικτικοί επιμέρους στόχοι των ασκήσεων:
 παρατήρηση των σκέψεων

  • παρατήρηση  του τρόπου που σκεφτόμαστε
    παρατήρηση της σχέσης ανάμεσα στη σκέψη, το συναίσθημα και τη δράση
  • παρατήρηση του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε το περιβάλλον μας, μέσω των 5 αισθήσεων
  • η κατανόηση του ρόλου της τηλεόρασης, του internet, των media και γενικά του ψηφιακού περιβάλλοντος στη σκέψη, στην προσοχή, στη διάθεση για δράση και στη συνολική μας ανάπτυξη
  • η ανάδειξη της σημασίας της ισορροπημένης αξιοποίησης του ψηφιακού περιβάλλοντος.
  • Η παρουσία, ως εργαλείο διαχείρισης της πολύπλοκης καθημερινότητας. 
  • Τι είναι ελευθερία για εμάς και πόσο ελεύθεροι/ες  αισθανόμαστε;

ΕΠΙΣΗΣ:

Το εργαστήριο είναι βιωματικό και βασίζεται στις ενότητες 3  “Η σχέση με τη σκέψη μου” και 4  “η σχέση με τα media” του εγχειριδίου «ΣΧΕΣΕΙΣ 2020»  και όπως εφαρμόστηκε φέτος, από τη Χρυσάννα Διαμαντή, διαδικτυακά, σε τάξεις στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Το εγχειρίδιο “ΣΧΕΣΕΙΣ 2020” βρίσκεται στην πλατφόρμα eclass του ΠΣΔ: https://eclass03.sch.gr/courses/D189101/

Μπορείτε επίσης να το κατεβάσετε από: https://www.openbook.gr/scheseis-2020/

«2021_1821- 200 χρόνια μετά: Πόσο ελεύθερα σκέφτομαι;» διαδικτυακό βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς