Πρόγραμμα Συνεδρίου Σύρου

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα υλοποιηθούν 30 βιωματικά εργαστήρια. Για να τα παρακολουθήσετε θα πρέπει να κάνετε εγγραφή στο

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezVoebbg7NGK9hPsYK0Yi9e0QmZSZ4Ob1U UkrHeTA10VCyyQ/viewform?c=0

<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezVoebbg7NGK9hPsYK0Yi9e0QmZSZ4Ob1 UUkrHeTA10VCyyQ/viewform?c=0&w=1> &w=1

Τα εργαστήρια είναι τα παρακάτω:

1.      Εργαστήριο Οπτικής Επικοινωνίας στην πράξη: κινούμενα έργα OpenArtLab, Φύτρος Κώστας 윈도우7 oem iso 다운로드.

2.      Εργαστήριο Μουσικής Τεχνολογίας στην πράξη, Μουσικοθεραπεία OpenmusicLab, Φύτρος Κώστας.

3.      Ενσωμάτωση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική πράξη – Δημιουργία κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης, Γλέζου Κατερίνα 안녕이라고 말하지마 다운로드. (Εκπαιδευτικοί ΔΕ).

4.      Δραστηριότητες Αξιοποίησης του Συστήματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Edison, Γλέζου Κατερίνα, Μπιρμπίλης Γιώργος.

5.      Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 1.0, Γλέζου Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία Eastern Emergency Cloth. Εντάσσεται στο πλαίσιο της Scratch Day in Syros 2017.

6.      Εργαστήριο καινοτόμου διδακτικής του κέντρου για χαρισματικά – ταλαντούχα παιδιά (CTY GREECE), Επιστήμη και μηχανική, Αντώνης Χρυσός – Ναπολέων Μάου – Χάιδω Σαμαρά – Γεωργία Τσουλφά. (ΠΕ60, ΠΕ04).

7.      Εργαστήριο καινοτόμου διδακτικής του κέντρου για χαρισματικά – ταλαντούχα παιδιά (CTY GREECE), Εισαγωγή στη Ρομποτική και τα Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου, Αντώνης Χρυσός – Ναπολέων Μάου – Χάιδω Σαμαρά – Γεωργία Τσουλφά Download the All-Forces Program. (ΠΕ19/20, ΠΕ04).

8.      Δημιουργώντας ασκήσεις στον διαδραστικό πίνακα μαζί με τους μαθητές, Μαρία Στιβακτάκη. (ΠΕ60, ΠΕ70).

9.      Μια «Ανεστραμμένη Τάξη» στο Edmodo: Αξιοποιεί Και Εφαρμόζει Τη Δημιουργική Γραφή Στη Χημεία Με Ποικιλία Ψηφιακών Εργαλείων, Σ Windows 10 pending downloads. Σμυρνή – Π. Ψυχογυιοπούλου.

10.     Εισαγωγή στο eTwinning, Φαρασόπουλος Νεκτάριος Πρεσβευτής eTwinning.

11.     eTwinning Live και Twinspace, Φαρασόπουλος Νεκτάριος – Καπράλου Χρύσα.

12.     Stem και eTwinning, Λούβρης Άρης dur 다운로드.

13.     Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με αισθητήρες, Ρούμελης Νίκος – Πόπη Κωνσταντινίδου.

14.     Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με υλικά κουζίνας, Ρούμελης Νίκος – Πόπη Κωνσταντινίδου 손 the guest 12화 다운로드.

15.     Arduino: εκπαιδευτική ρομποτική για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, Σοφία Σωτηρίου – Ιάκωβος Μαστρογιάννης.

16.     Αξιοποίηση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Moodle στην διδασκαλία μαθημάτων, Γρηγοριάδης Πρόδρομος 스타크래프트2 패치 다운로드.

17.     Ρομποτικές κατασκευές: συνθέτοντας δομικά στοιχεία και η δημιουργία προγραμματιζόμενων «συμπεριφορών», Οικονόμου Βασίλης.

18.     Διαδραστικές επιφάνειες (tablets), ψηφιακό πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό. Η επίδραση τους στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης αλλά και στο ρόλο του Εκπαιδευτικού, Οικονόμου Βασίλης 지니모션 레이븐 다운로드.

19.     Από τα Windows στο Ububtu και τις εφαρμογές ελεύθερου και ανοιχτού λογισμικού (ΕΛ/ΛΑΚ) στην εκπαιδευτική πράξη, Μπούσιου Θεόδωρος.

20.     Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 2.0, Γλέζου Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία Crowd city. Εντάσσεται στο πλαίσιο της Scratch Day in Syros 2017. (ΠΕ19/20).

21.     Η Μέθοδος της Ψηφιακής Αφήγησης μέσα από το Erasmus + Project “idigStories”, Δαρζέντα Μελίνα.

22.     Από τα εργαστήρια πληροφορικής στα ανοιχτά EduLabs & makerspaces, Αθανάσιος Δεληγιάννης

23.     Εκμάθηση μουσικής με αινίγματα μεσω moodle, Βιβή Φώτη. (ΠΕ60, ΠΕ16).

24.     Thymio Robot: αναπτύσσοντας αλγοριθμικές δεξιότητες ευχάριστα και δημιουργικά για κάθε ηλικία και βαθμίδα εκπαίδευσης, Νίκος Δαπόντες, Γιάννης Κωτσάνης.

25.     Εκπαιδευτική Πύλη Scientix – Αξιοποίηση Πηγών Για Διερευνητική Μάθηση Και Εκπαιδευτικά Σενάρια, Γιάννης Λεύκος, Θωμά Ραλλία, Βαρούτα Παναγιώτα, Μόλλα Μαρίνα. (ΠΕ70, ΠΕ04).

26.     Μία Ελλάδα τραγούδια. Δημιουργία κουίζ με τη βοήθεια των ΤΠΕ για τις Ενότητες 34 και 35 της Γεωγραφίας της Ε’ Δημοτικού, Καρούμπαλη Ευγενία. (ΠΕ70).

27.     Δημιουργήστε – Αναπτύξτε – Μετασχηματίστε Στερεά Σχήματα στην οθόνη τριών διαστάσεων (3D)  του εκπαιδευτικού λογισμικού CAS GeoGebra, Μπολοτάκης Γεώργιος. (ΠΕ03).

28.     Μαθαίνοντας προγραμματισμό μέσα από τη δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού με το Scratch, Μπαμπαλώνα Ελένη. (ΠΕ19/20).

29.     Δημιουργία quiz με τη χρήση της εφαρμογής Learning Apps, Μπαμπαλώνα Ελένη.

30.     Προγραμματίζοντας ένα Ρομποτικό Αυτοκίνητο να Κινείται Επάνω σε μία Πίστα, Λουκάς Μιχάλης.